بسیج اساتید یك نعمت بزرگ برای نظام اسلامی است
نوشته شده توسط : vzwdolor

وجود این مجموعه براي نظام اسلامي یك نعمت است، یك نعمت بزرگ. این همه استاد مومن، در هیچ كشوري از كشورهاي اسلامي- به طریق اولي غیر اسلامي- وجود ندارد كه در كشور ما هست.

استاد دانشگاه، دانشمند، متخصص، حرفه‏اي در رشته‏ خود و مومن به خدا و مومن به جهاد و مومن به راه خدا و اهداف الهي،آن هم با این تعداد كثیر و این كمیت. این دیگر در دنیا بي‏نظیر است. این هم از بركات امام بزرگوار است. این را قدر بدانید، این را دودستي نگه دارید. این را سامان بدهید،اهدافش را مشخص كنید، دقیق كنید، فعالیت هایي را كه استاد بسیجي باید انجام بدهد را شفاف كنید و روشن كنید؛ به معناي واقعي كلمه، فرماندهان این عرصه‏ عظیمِ جهاد فی سبیل الله باشید. كار بسیار مهمي است.

امروز كشور به این چیزها احتیاج دارد. بحث امروز هم نیست، همیشه احتیاج دارد، منتها ما امروز در یك برهه‏ حساس به سر مي‏بریم.

اگر من بخواهم آن تلقي و برداشت خودم را به شما عرض بكنم -كه شاید در یك مجال كوتاه، برایش استدلال هم نشود ارایه كرد، البته مستدل است، منتها شاید در دو كلمه نشود استدلالي برایش بیان كرد- این است كه مراكز استكباري جهاني در مقابله‏ با حركت اسلامي كه نماد واقعي‏اش جمهوري اسلامي است، دارند آخرین تلاش هاي خودشان را مي‏كنند.

در بسیاري از عرصه‏ها تلاش هایشان و تدابیرشان به بن‏بست خورده و كار از دستشان در رفته است. این كمربندي كه این‏ها بر دور مسائل جهاني كشیده بودند و حیطه‏بندي‏اي كه كرده بودند، در حساس‏ترین نقاط روي زمین یعني خاورمیانه، این كمربند پاره شده- یا سست شده، حداقلش این است ولي به نظر من پاره شده- و از دستشان در رفته است.

* از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضاي بسیجي هیات علمي دانشگاه‏ها (دوم تیر 1389)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: پرندگان , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: